arkaplan

En İyi Wordpress Hosting Hangisi?

Kasım 20, 2015 Gökhan TEKİN 9 Yorumlar


En İyi Wordpress Hosting Hangisi?

 Günümüzde oldukça yaygın olarak kullanılmaya başlanan wordpress yazılımıyla tam uyumlu hale getirilmiş barındırma hizmetleri artık birçok firmada yer almakta. Bu hizmetler genelde normal Hosting hizmetlerine göre wordpress alt yapısını kullanan siteler için daha iyi performans sağlıyor olsalar bile birçoğu profesyonel bir şekilde optimize edilmediği için kaliteli firmalara göre performans açısından geri kalabiliyorlar. 

Sizlere Hosting seçimi sırasında yardımcı olacağını düşündüğümüz en iyi wordpress hosting firmalarının yer aldığı yazımızı hazırlarken onlarca firmayı test etme imkanımız oldu. Bu konuda test etmeden önce araştırmalarımız ile eleyerek azalttığımız yüzlerce firma arasından son olarak listemizde on kadar firma yer aldı. Bu listemizdeki firmaları tek tek hizmet alarak test ettik. Bu firmaların hepsi normal barındırmalara göre daha iyi performans sağlamış olsalar da biz en iyiyi aradığımız için bunlar arasından da elemeler yapma gereği duyduk. Son elemelerimiz sonucunda sizler için en dikkat çekecek ve önemli testlerin sonuçlarını bir tablo halinde paylaşarak ilk 4’ü sizlerle paylaştık.Bu sayfadan bakabilirsiniz http://eniyiyabancihosting.com/en-iyi-4-wordpress-hosting-tavsiyesi-ve-yorumlar. Araştırma şirketlerinin sonuçlarına göre her 4 internet sitesinden birisi Wordpress alt yapısını kullanıyor. 

Wordpress açık kaynak kodlu olarak yıllardır geliştirilmeye devam eden ve esnek alt yapısı sayesinde on binlerce geliştirici ve tasarımcıyı kendisine çekmeyi başarmış en iyi içerik yönetim sistemidir. Bunun yanı sıra CMS yani içerik yönetim sistemlerinin alt yapısını kullanan internet sitelerinin %58’i Wordpress’i tercih etmektedir. Bu kadar popüler olan ve milyonlarca internet sitesinin tercih ettiği sistemden en iyi şekilde yararlanabilmeniz için hazırladığımız bu en iyi wordpress hosting hizmeti sunan firmalar sıralamalarda öne geçmeniz için önemli bir adım olacak.  

En İyi Wordpress Hosting Hangisi?


 Tamamen kendi zevkinize göre özel temalar ve eklentiler hazırlayıp ya da geliştirici ve tasarımcılara hazırlatarak sisteme entegre edebileceğiniz gibi daha önceden on binlerce kişinin hazırladığı ücretli veya ücretsiz her ihtiyaca ve kategoriye uygun onlarca alternatiften istediğinizi seçerek kullanmakta özgürsünüz. Dünya genelinde oldukça popüler bir şey olan internet blogu tutmak ülkemizde de her geçen gün popülaritesini arttırmakta. Blog tutma konusunda en iyi ve esnek yönetim sistemi olarak öne çıkan Wordpress sadece blog tutmak için değil istediğiniz gibi şekillendirerek her ihtiyaca uygun bir internet sitesi haline getirmekte özgürsünüz. Sık sık yapılan güncellemeler ile güvenlik önlemleri arttırılmasının yanı sıra en yeni özelliklerde sisteme eklenmekte. 

 Bir internet sitesi yönetmek konusunda fazla bir bilgiye sahip değilseniz uzmanlardan alacağınız en iyi tavsiye olarak da karşınıza çıkacak olan WordPress bu kadar popüler olmasının getirdiği iyi sonuçlardan birisi olarak internet üzerinde hemen her sorunuza Türkçe yanıt bulabileceğiniz onlarca kaynak yer alacaktır. Bu kaynaklar sayesinde takıldığınız ufak yerler için fazla uğraşmaya ya da başkalarına para kaptırmanıza gerek kalmayacak kolay bir şekilde kendiniz halledebileceksiniz. Bu durumun size en büyük katkılarından birisi ise kendinizi geliştirecek ve ileride diğer insanlara bilgi veren kişi durumuna yükselebileceğiniz.

Bedava wordpress hosting hizmeti almak ne kadar mantıklı?


Birde yakın zamanda bedava hosting hizmeti verdiğini söyleyen firmalar ortaya çıktı. Bu firmalara özellikle dikkat edin onca uğraştığınız emeği 1-2 dolar vermemek için harcamayın. Bu konuda da yazılan bir makalede bedava hosting hizmetinin aslında ne olduğu detaylı şekilde anlatılmış. Zaten hostgator gibi firmaların indirimlerinden faydalanarak $0.01 dan host almanız bile mümkün.  Ki bu firma dünya'da en iyiler arasında yer alıyor. $0.01 ödeyerek host almanızı sağlayan kupon: 1month1cent % 25 indirim ile almanızı sağlayan kupon: newseasons

En İyi Wordpress Hosting Hangisi?

BİLGİ: Bu yazıdaki içerikler tanıtım amaçlı olarak eklenmiş olup, site sahibiyle hiçbir ilgisi yoktur.

SİZDEN ÖNCEKİLER BU YAZILARIMIDA OKUDU

9 yorum

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Wordpress çok kapsamlı bir sistem. Ancak bu sistemi kaliteli hostingler üzerinden kullanmak gerekiyor. Bilgilendirici bir yazı olmuş, teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar Gökhan Bey.

    Kendine özgü bir platformda site ya da blog kurmak isteyenlerin vazgeçilmezi olan Wordpress yazılımını destekleyen hostinglerle ilgili verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim. Güzel ve yararlı bir konu. Wordpress yazılımını kullananlar için tercih edecekleri hosting seçiminde güzel bir kaynak olmuş. Kaleminize ve yüreğinize sağlıklar dilerim.

    Selam ve dualarımla birlikte, cumanız hayırlı ve mübarek olsun. Allah'a emanet olun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Recep abi
      Güzel yorumun için ben teşekkür ederim.
      Hayırlı cumalar.

      Sil
  4. Gerçekten yazınızda bahsettiğiniz siteden çok faydalandım. Aklımdaki bazı sorulara cevaplar buldum diyebilirim. Özellikle sitedaki GODADDY kuponu ile yıllık 12 dolara hostumu ve domaini aldım. Bilgilendirici yazınız için teşekkür ederim. Saygılar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Faydalanmanıza sevindim.
      Rica ederim.

      Sil
  5. Gökhan bilgi verici bu yazınız için teşekkürler. Site açmaya başlarken doğru hostingi tercih etmek gerçekten çok önemli yazınızda da yazdığınız gibi ucuz olsun bedava olsun diyerek tüm emekleri çöpe atmak mantıksız.

    Ben de yeni açacağım site için yukardaki sitenin yorumlarına bakarak tercihi hostgator'dan tarafa kullandım. Şimdilik gayet memlunum. Teşekkürler.

    YanıtlaSil

Yorum Kuralları
1 - Yaptığınız yorumun, yazıyla alakalı olmasına özen gösteriniz
2 - Yazım ve dil bilgisi konusundaki hassasiyetinizi yorumlarınızda da gösteriniz.
3 - Her zaman nazik bir üslup kullanmaya özen gösteriniz.
4 - Yukarıdaki kurallardan herhangi birine uymamanız durumunda,
site sahibi yorumunuzu yayınlama ya da yayınlamama hakkına sahiptir.