arkaplan

Seçimler Yaklaşırken Milletvekili Aday Adayları

Mart 26, 2015 Gökhan TEKİN 8 Yorumlar

Seçimler Yaklaşırken Milletvekili Aday Adayları
   Seçimler yaklaşıyor, seçimler yaklaştıkça Milletvekili aday adaylarının vaatleri de artıyor. Milletvekili olursam şöyle şöyle şunları yapacağım , hep yanınızda olacağım , istisnalar hariç bir çok Milletvekili, Milletvekili olabilmek için yeterince oy alıp Milletvekili olduğunda da kendisini Milletvekili seçen halkı unutuyor, Vaatlerini yerine getirmiyor fakat şunu anlamıyorlar kendilerini Milletvekili yapan bu halk , kendilerini oradan indirmesini de çok iyi bilir.

  Aslında halkın milletvekillerinden istediği çok bir şey yok yani en azından bu benim için böyle bir vatandaş olarak söylüyorum bunu hangi partiden olması önemli değil, eğer milletvekili olan kişi ben bir halk olarak benim yanımda olmuyorsa zor günlerde ( Cenazede ) yanımda olmadıktan sonra milletvekili olmuş benim çok ta umurumda olmaz açıkçası bunu kendim için söylemiyorum belki bazı arkadaşların aklına şu gelebilir ; Milletvekili bu kadar Milletin nasıl yanında olsun diyebilirsiniz günümüzde teknolojinin en mükemmel zamanını yaşıyoruz yani eğer istedikten sonra her şekilde halkın içinde olabilir.

   Yaşadığım ilçede  sularda sıkıntı yaşanıyor bazen çamurlu su aktığı oluyor ama şu andaki Belediye durumun farkında olduklarını ve en kısa sürede çözeceklerini söylemişlerdi aylar , aylar önce ( o kısa süre hiç gelmedi nedense )  neyse şu anda Türkiye'nin en büyük partisi olan bir partinin  üst yönetiminde olan bir kişi , aynı zamanda iş adamı , o çok büyük olan buradan adını vermek istemiyorum. Partiden aday adayı olmuş Bilboardlar da aynen şöyle yazıyor o şahıs ile ilgili   ''Eğer  milletvekili olursam su sorununu çözeceğim ,şunu şunu yapacağım''  yani resmen insanları tehdit eder gibi oy istiyor   ''Bakın beni seçmezseniz su sorununuz devam eder''  der gibi  bu durumda benim 10 tane dahi oy'um olsa yinede o insana oy vermem çünkü neden Millletvekili olmadan da su sorununu çözebilecek güçte birisi kendisi yani kendi parası ile değil , Devlet'in yardımı ile çünkü çok büyük bir partinin üst düzey yöneticilerinden biri kendisi durumu partinin yöneticileri ile paylaşsa zaten kimbilir belki de sorunu çözerler ama yok illaki halkı tehdit eder gibi oy istemek neden onu anlamış değilim  , böyle kişilere hangi partiden olursa olsun A veya B partisi önemli değil , böyle kişilere halkımız nasıl  oy verebiliyor onuda anlamıyorum.  Aşağıda  Milletvekili adayı olan bir kişinin yaptıklarını anlatan çok güzel bir video var izlemenizi tavsiye ederim




SİZDEN ÖNCEKİLER BU YAZILARIMIDA OKUDU

8 yorum

  1. Video tam olarak senin anlatmak istediklerine tercüman olmuş abi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ufuk , Videoyu bende çok beğendim

      Sil
  2. Videoyu acamadim cpten bakıyorum disaridayim. Sonra donunce bakarim. Aklima geldi de gecenlerde kac defa bi adaydan mesaj geldi ama adam ispartadan aday :) ben izmirdeyim. Nyse diyr ki ; mvekili maaşimi kesinlikle almicam. Keskesecilse de gorsek :) ben bike bir zmirden takip edicem durumu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle yalandır inanma bence , sırf belki , böyle söylersem halk bana oy verir düşüncesiyle hareket etmiştir bence öyle diyen biri bana çok sahte gelir , Videoyu kesinlikle izlemeni tavsiye ederim Başkanım , anlatmak istediklerimi çok güzel anlatıyor

      Sil
  3. Merhabalar Gökhan Tekin.

    Bu manzaraları çok gördük ve çok işittik. Kimse babasının hayrına gelmiyor.

    Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun. Cumanız hayırlı ve mübarek olsun ve hayırlara vesile olsun inşAllah!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Recep Abi , evet aslında her seçim zamanı gördüğümüz manzaralar bunlar ben bu konudaki rahatsızlığımı dile getirmek istedim , Teşekkür ederim Hayırlı cumalar

      Sil
  4. Siyasetten zerre umudum yok, o parti bu parti fark etmiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkçası benim de hiç umudum yok , hepsi ceplerini doldurma peşinde halk için kimse bir şey yapmıyor

      Sil

Yorum Kuralları
1 - Yaptığınız yorumun, yazıyla alakalı olmasına özen gösteriniz
2 - Yazım ve dil bilgisi konusundaki hassasiyetinizi yorumlarınızda da gösteriniz.
3 - Her zaman nazik bir üslup kullanmaya özen gösteriniz.
4 - Yukarıdaki kurallardan herhangi birine uymamanız durumunda,
site sahibi yorumunuzu yayınlama ya da yayınlamama hakkına sahiptir.