arkaplan

Epilepsi Belli Bir Yaşta Değil Her Yaşta Ortaya Çıkabilir

Mart 04, 2015 Gökhan TEKİN 6 Yorumlar

Epilepsi Belli Bir Yaşta Değil Her Yaşta Ortaya Çıkabilir
 Blogumu ziyaret edip Epilepsi ile ilgili yazmış olduğum yazıları okuduktan sonra , bana e-posta gönderen ziyaretçinin bana göndermiş olduğu e-postayı sizlerle paylaşmak istedim tabi kendisinden de izin alarak. Resimin üzerinde tıklarsanız resim büyüyecek e - postayı okumanız açısından daha iyi olacaktır.

   Kısaca anlatmak istiyorum. Epilepsi hakkında gerek kendi tecrübelerime gerekse araştırmalarım sonucu edinmiş olduğum bilgilere dayanarak Blogum da bir kaç tane yazı paylaşmıştım daha önce  e postayı gönderen arkadaş önceki yazılarımı okumuş ve şöyle demiş ; 55 yaşında olan annesi epilepsi ile örtüşen nöbetler gördüğünü ve doktorların tam teşhis için bir nöbet daha bekleyelim demişler. Yazılarımı okuyan arkadaş bana bu konuda neler yapabilirim sizin önerebileceğiniz herhangi bir şey varmı dedi , Bende eğer imkanınız olursa nöbet geçime esnasında video ya çekebilirseniz eğer çok daha iyi olur. Video ve resim ama özellikle de video teşhis aşamasında doktorların işine daha çok yarayacaktır dedim , Çünkü bunu kendimden biliyorum bundan yaklaşık 16 yıl önceydi bende ilk nöbetlerimden sonra Doktor , Doktor gezmiştim zira bütün doktorların dediği şey aynıydı o anın video kaydına alınması , ama o zamanlar şimdiki gibi akıllı telefonlar yoktu tabi yani o zamanlar pek imkan yoktu ve teşhis bir kaç nöbetten  sonra tam olarak kesinleşiyordu

  Arkadaşlar burada şunu belirtmek istedim ; Yani insan her yaşta Epilepsi olabilir. Hangi yaşta olursanız olun kadın veya erkek fark etmiyor yani o yüzden hayatımızın her alanında çok dikkatli olmalıyız Epilepsi rahatsızlığı olmayan arkadaşlar bu hastalığın nasıl bir hastalık olduğunu tam olarak anlamayabilir belki ama size sadece şunu söyleyebilirim ki , Epilepsi nöbeti geçiren birine sorsanız nöbet geçirince nasıl oluyorsun deseniz eminim ki size şöyle bir cevap verir '' Anlatılmaz Yaşanır'' hani bazı duygular vardır anlatmak için kelimeler bulamazsınız çektiğiniz acıyı anlatamazsınız ya , anlatmak istersiniz ama anlatmaya kelimeler yetmez işte bu hastalıkta öyle bir şey ve Epilepsi sadece bir çeşit değil bir kaç çeşit yani Uykuda nöbet geçiren Epilepsi rahatsızlığı olanlar biliyorum , yolda , sokakta yürürken aniden düşüp Epilepsi nöbeti geçirenler var , Nöbet geçirme esnasında altını ıslatan Epilepsi hastalığı olanlar var. Rabbim bütün Epilepsi hastalarına yardım etsin inşallah

SİZDEN ÖNCEKİLER BU YAZILARIMIDA OKUDU

6 yorum

  1. Allah Bu Hastalığa Yakalanan Herkezin Yardımcısı Olsun.

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar Gökhan Kardeşim.

    Kayıbiraderim genç yaşta bu hastalığa yakalanmıştı. Hastalığa nasıl yakalandığı konusunda sağlıklı bir bilgi olmasa da bir gece ormanlık bir yerdeki çeşmeye su doldurmaya gidiyor ve orada korktuğu için hastalandığı söyleniyordu. Şu anda kendisi yaşamıyor vefat etti.

    Bizim yöremizde epilepsi rahatsızlığı olan bir kaç kişi tanıyorum böyle. Cenab-ı Allah, şifa bekleyen tüm hastalarımıza şifa ihsan eylesin.

    Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bu rahatsızlığın ne yazık ki ne zaman orataya çıkacağı belli olmuyor ani korkmadan dolayıda oraya çıkabiliyor , fazla yorgunluktan da ortaya çıkabiliyor yani açıkçası tam kesin bir bilgi yok bu hastalığın ortaya çıkması için her durumda ortaya çıkabiliyor Rabbim bütün şifa bekleyenlere acil şifalar versin

      Sil
  3. Merhabalar Gökhan Kardeşim.

    Önce epilepsi rahatsızlığınızdan dolayı size geçmiş olsun dileklerimi iletmekle birlikte Cenab-ı Allah'dan size ve sizin gibi tüm rahatsız kardeşlerimize acil şifalar dilerim. Hastalık nasıl bir kader ise, şifa bulup sağlığa kavuşmak da kaderdir. Cenab-ı Allah'dan ümit kesilmez.

    Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah Razı olsun çok teşekkür ederim , Hastalığı da veren Rabbim Şifayıda verecektir inşaallah

      Sil

Yorum Kuralları
1 - Yaptığınız yorumun, yazıyla alakalı olmasına özen gösteriniz
2 - Yazım ve dil bilgisi konusundaki hassasiyetinizi yorumlarınızda da gösteriniz.
3 - Her zaman nazik bir üslup kullanmaya özen gösteriniz.
4 - Yukarıdaki kurallardan herhangi birine uymamanız durumunda,
site sahibi yorumunuzu yayınlama ya da yayınlamama hakkına sahiptir.