arkaplan

Bonzai Ölüm Meleği

Şubat 01, 2015 Gökhan TEKİN 14 Yorumlar

Bonzai Ölüm Meleği
    Bir defalık kullanımında dahi insanı öldürebilen ve günümüzde neredeyse 14 - 15 yaşındaki çoçukların bile kullandığı hale gelen Bonzai 'nin ne olduğunu daha ve Bozainin sonuçlarını anlatan bir makale yazmıştım daha önceden.

    Bugün bonzai ile ilgili bir  film izledim ve bu filmi herkesin izlemesi gerektiğini düşünüyorum hatta bu tür filmlerin daha çok yapılıp izlenilmesi gerektiğini düşünüyorum filmin adı ,Bonzai Ölüm Meleği. Film de bonzai kullanan bir gencin hayatının nasıl söndüğü ifade edilmiş , Başroldeki , Umut adındaki kişinin bir defa içeyim bir daha içmem diyerek başladığı Bonzai'yi içtikten sonra her şey üst üste geliyor öncelikle işinden oluyor , sonra sevdiği kız kendini terk ediyor daha sonra bonzai yüzünden annesi ile tartışıp evi terk ediyor sokaklara düşüyor ve bu arada para bulmak için bir kişiyi bıçaklıyor , bonzai alabilmek için hırsızlık yapıyor. Sonradan pişman olsa da , bırakmak istese de hep bir defa daha , bir defa daha bu son olacak diyerek bırakamıyor ve sonunda karar veriyor ve gazeteci olan ve evi terk eden abisi ile karşılaşıyor ve sonunda abisi onu Amateme götürmeye karar veriyor kabul ediyor   yarın Amateme gitmek için anlaşıyorlar ama o gece Umut son Bonzai  içişini yapıyor ve o gece ölüyor.

   İnsanların bonzai ve diğer uyuşturucu maddelerini kullanmamaları için bizler  neler yapıyoruz peki belki bazen yapmaya çalışıyoruz , belki de  bana ne  içmeseydi Allah akıl vermiş , fikir vermiş zararlı olduğunu bilmiyor mu deyip geçiyoruz belki de ama toplum olarak sokaklarda  yaşamak zorunda olan insanlara bağımlı olmuş kişileri gördüğümüz de hadi seni tedavi olmaya götüreyim diyor muyuz acaba eminim bir çok kişi bunu yapmıyor çünkü , biz insanlar sokaklarda yaşayan insanlara yardımcı olmaya çalışsak ve yardım etsek eminim ki onlar da en azından bir kısmı bağımlı olmak istemezler

   Bu konuda Devletimizin' de çalışmalar yapması gerek tabiki sokaklar da bu tür bağımlılık yapan maddelerin kullanımı sonucu insanlarda ne gibi sonuçlar olur  gibi pankartların asılması ve haberlerde sadece Bonzai den içip de ölen bir kişinin haberi dışında  , Bu tür maddelerin zararları anlatılmalı yani illaki bir haber  olduğunda değil de örneğin 45 dakikalık haber de 5 dakika' da bu tür maddelerin zararları anlatılsa çok iyi olur. Okullar' da , Üniversitelerde , Dershanelerde bu tür maddelerin zararları defalarca anlatılmalıdır.

  Arkadaşlar sizlerden isteğim Buradaki yazıyı da okumanız hatta sadece okumakla kalmayıp sosyal medya hesaplarınızda paylaşmanız belki bir kişi okurda kullanmaktan vazgeçer.





SİZDEN ÖNCEKİLER BU YAZILARIMIDA OKUDU

14 yorum

  1. Soyle bir sey var hocam. Adam bunu kullanmadan once bilincsiz degil ki. Bilerek kullaniyor, bir kereden bir sey olmaz hesabi. Ben ne oldugunu bilmeden iciyorum diyen varsa benim adim Ufuk degil. Zaten sorunlari bu yola basvurtan sebepten kaynaklaniyor. Ya ergenlik yapip arkadasinin gozune girmek icin ya da baska bir sebep. Asil sorun aileden kaynaklaniyordur cogu zaman. Bunun icin ebeveynlerin bilinclenmesi en mantikli yoldur. Sevgiler, saygilar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet burada ailelere çok büyük görev düşüyor , özellikle ailede çoçukların gözü önünde yapılan tartışmalar , kavgalar ve evdeki huzursuzluklar insanı sanki bu tür maddeler kullandığı zaman herşey düzelecekmiş psikolojisine sokuyor ve insan bir anda kullanıyor bir defalık diyerek ama işte herşey o bir defa kullanımdan sonra kaynaklanıyor.

      Sil
  2. Offff.. Çok can sıkıcı bu işler. Çocuklar büyüdükçe ne yapacağız ? Farkında olmak iyi hoş ama engel olmak zor. Ergen beyni bambaşka sonuçta.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet engel olmak çok zor özellikle de günümüzde , zaten birçok kullanıcı özentile ile başlıyor.

      Sil
  3. Çok faydalı ve uyarıcı paylaşım olmuş. .Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Yeni teman hayırlı olsun kardeşim...

    YanıtlaSil
  5. Ağabeycim allasen bu filmi nasıl izledin? 1saat 28 dakika 10 saniye bence israf.

    YanıtlaSil
  6. sosyal medya kulllanılarak anlatılabılır , kamu spotları gece 12de degıl her reklam arasında olsa ınsanlar bılınclenır..ama ne yazık kı bu konuda da duyarsızız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet günümüzde sosyal medya insanların vazgeçilmezleri arasında , fakat biz insanlar nedense bizler için faydalı olan şeyleri değil de , zararlı olanları örnek alıyoruz kendimize , ama gerçekten devlet istese ve bu konuda kanunlar çıkarsa önüne geçilebilir diye düşünüyorum , kullananlar ve satanlar için belki cezalar var ama bence yetersiz çünkü bu o kadar çok kullanıcı var ki artık neredeyse her evde uyuşturucu madde bağımlısı insanlar var

      Sil
  7. Bonzai adamı bozai abicim. Ağaç yaş iken eğilir. Küçüklükten itibaren öğretilmesi ve aile terbiyesi verilmesi lazım. Yoksa sen ne kadar uğraşsan boş boş boş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet haklısınız , Her şey aile eğitimiyle başlıyor aslında

      Sil

Yorum Kuralları
1 - Yaptığınız yorumun, yazıyla alakalı olmasına özen gösteriniz
2 - Yazım ve dil bilgisi konusundaki hassasiyetinizi yorumlarınızda da gösteriniz.
3 - Her zaman nazik bir üslup kullanmaya özen gösteriniz.
4 - Yukarıdaki kurallardan herhangi birine uymamanız durumunda,
site sahibi yorumunuzu yayınlama ya da yayınlamama hakkına sahiptir.