arkaplan

Kullanışlı Bir Uygulama Yandex Navigasyon

Aralık 07, 2014 Gökhan TEKİN 6 Yorumlar

Kullanışlı Bir Uygulama Yandex Navigasyon
   Merhaba arkadaşlar 6 - 7 aralıkta aöf sınavları için arkadaşlar ile  bana yakın bir il olan fakat ara mahallelerini ve okulların yerlerini bilmediğimiz bir yer olan Osmaniye'de sınava gitmek için yola çıktık 4 arkadaş ve hiçbirimiz okulların nerede olduğunu bilmiyoruz , adres var ama o adreslerin nerede olduklarını bilmiyoruz devamlı sınava gitmediğimiz için
   
 

Kullanışlı Bir Uygulama Yandex Navigasyon
   Neyse yola çıktık ve aklıma hemen navigasyon uygulaması geldi belki işe yarar diye Google  Play'den hemen indirip kurdum telefonuma gideceğimiz yer henüz 25 - 30 km kadar var neyse uygulamayı kurdum biraz karıştırdıktan sonra uygulamayı çözdüm sonunda , zaten çözülmeyecek gibi değil çok kullanışlı bir uygulama  ve hemen arkadaşın birinin adresini girdim ve hemen rotayı hesapladı ve uygulamanın en güzel yanı ise sizi uyarıyor olması 100 m sonra sağdan dön , soldan dön gibi sesli olarak uyarıyor olması adresleri kolay bir şekilde bulduk eğer sizin de başınıza böyle bir şey gelirse  kesinlikle ve kesinlikle yandex uygulamasını kullanmanızı tavsiye ederim , hem ücretsiz hem de çok kullanışlı bir uygulama  , uygulamayı Google  Play den ücretsiz olarak indirebilirsiniz.

Kullanışlı Bir Uygulama Yandex Navigasyon
 Sesli adres arama özelliği ise uygulamaya ayrıca bir güzellik katmış doğrusu , aramak istediğiniz adresi Söylüyorsunuz otomatik olarak buluyor çok güzel bir uygulama






SİZDEN ÖNCEKİLER BU YAZILARIMIDA OKUDU

6 yorum

  1. Hep kullanıyorum :) alışkanlık bile yapıyor zamanla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle , artık benim favori uygulamalarımdan bir tanesi

      Sil
  2. Hocam çevrimdışı harita özelliği geldi. Bilginiz olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biliyorum teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için

      Sil
  3. aslında kuryeler için bulunmaz hint kumaşı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece kuryeler için değil , bir çok sektörde kullanılabilecek güzel bir navigasyon ayrıca ücretsiz olması da çok güzel

      Sil

Yorum Kuralları
1 - Yaptığınız yorumun, yazıyla alakalı olmasına özen gösteriniz
2 - Yazım ve dil bilgisi konusundaki hassasiyetinizi yorumlarınızda da gösteriniz.
3 - Her zaman nazik bir üslup kullanmaya özen gösteriniz.
4 - Yukarıdaki kurallardan herhangi birine uymamanız durumunda,
site sahibi yorumunuzu yayınlama ya da yayınlamama hakkına sahiptir.