arkaplan

Bir Firma Nasıl Daha Başarılı Olabilir?

Temmuz 14, 2014 Gökhan TEKİN 2 Yorumlar

Bir Firma Nasıl Daha Başarılı Olabilir?
  Aslına bakarsanız böyle bir makale yazmak aklımda dahi yoktu fakat sahibinden.com hepsiburada.com ve Google'nin türkiye ofislerinin tanıtım videolarını youtube'de izledikten sonra  bir ilham geldi ve böyle bir makale yazmak istedim.
    Öncelikle şunu belirtmek isterim ki bir işyerinin daha başarılı hale gelmesini sağlayan kesinlikle yöneticiler ve işcilerdir. Bana göre parayı kazanan patron değil, patrona para kazandıran işcilerdir, şöye düşünün eğer bir işyerinde işciler iyi çalışmaz ise patron istediği kadar yatırım yapsın bir süre sonra işyerinde verim olmayacağından dolayı işyeri iflas edecektir , fakat işci işyerinden ne kadar çok memnun olursa ve işini ne kadar iyi yaparsa patron daha fazla iş alacaktır ve üretim o kadar çok olacaktır böylece patron daha çok para kazanacaktır. peki bir işyerinde işcileri nasıl daha memnun edebilirsiniz? bir patron işcisine ne kadar çok değer verirse işci işini  o kadar çok iyi yapar ve işini severek yapar örneğin sahibinden.com , hepsiburada.com ve diğer büyük başarılı firmalara baktığımız da her işciye ait odalar bulunmaktadır ayrıca işcinin sıkılmaması için işyerinde işcinin eğlenceli dakikalar yaşayabileceği yerler mevcut  tabiki her işyeri işcisine bu imkanları sağlayacak diye bişey söz konusu değil
   Şöyle düşünün lütfen eğer bir işverenseniz  ve işcileriniz ile aranızdaki samimiyet çok soğuksa yani işcilerinize karşı çok soğuk davranıyorsanız bence o işyerinde huzur olmaz tamam belki herkes işini yapar ama bir işveren olarak işciniz ile aranızdaki bağlantı ne kadar iyi olursa işcileriniz o kadar çok memnun olur ve işlerini seve seve yaparlar 
   Zaten büyük ve marka haline gelmiş olan firmalar bence hep böyle yapmıştır işcilerine değer vermişlerdir diye düşünüyorum yukarıda da söylediğim gibi bir işyerini daha başarılı hale getiren kesinlikle ve kesinlikle işcilerdir 
    Tamam belki işcilerinize maaş olarak fazla maaş veremiyor olabilirsiniz ama şunları yapabilirsiniz Örneğin hasta olduğunda bir geçmiş olsun diyebilirsiniz , işcilerinizin dertleri olduğunda onları dinleyebilirsiniz derdine derman bulamasanız dahi o işci inanın bana çok mutlu olacaktır bunlar gibi daha birçok şey yapılabilir

SİZDEN ÖNCEKİLER BU YAZILARIMIDA OKUDU

2 yorum

  1. Patronlar gerçekten işçilerine önem verirse yüksek yere gelebilir. Dediklerinize katılıyorum .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen,yazımda da belirttiğim gibi bir işci kendisine değer verildiğini anladığında işini severek yapacaktır

      Sil

Yorum Kuralları
1 - Yaptığınız yorumun, yazıyla alakalı olmasına özen gösteriniz
2 - Yazım ve dil bilgisi konusundaki hassasiyetinizi yorumlarınızda da gösteriniz.
3 - Her zaman nazik bir üslup kullanmaya özen gösteriniz.
4 - Yukarıdaki kurallardan herhangi birine uymamanız durumunda,
site sahibi yorumunuzu yayınlama ya da yayınlamama hakkına sahiptir.